Sisters

Sisters

tisdag 17 januari 2012

livet e ändå förbaskat HÄRLIGT

Man hör om otäckheter och hemskheter som händer i vår omvärld.

Här går Jag omkring och ojar mej över småsaker, upprörs över att de gjort något litet fel på affären, verkstaden eller biljettstationen. Men runt omkring BRINNER världen. Barn skadas och råkar ut för olyckor som kan kosta livet
Människor lider, medan vi andra lever...

JA, jag tror inte jag blir en bättre människa för det här. Inte lär jag mig väl heller att ta tillvara på livet och inse hur skört det är.

MEN kanske, dock bara kanske nuddar jag mark bara en liten stund och hinner njuta av hur bra jag har det och inse hur lyckligt lottad jag är...

Lyckolista
*Finaste finaste barnet
*Make som lagar mat ALLA dagar i veckan nästan!!! och så TVÄTTAR han!!! är det lycka eller är det LYCKA
*Familj, mamma systrar, de allra bästaste mamman och systrarna!!!
*Vänner, goa härliga underbara VÄNNER <3
*Härligt underbara arbetskamrater
*Mitt jobb
*Hund och gosekatter
*Ett fint hus som blir ännu finare när det är klart ;) (inte om utan när...)

Ja och så mycket mer!

Så nu har jag nuddat mark, upp och flyg och bli mig själv igen
Full av skratt och mina starkaste karaktärsdrag, skadeglädje och oförmåga att glädjas åt någon annan
:) :) :)

PUSS på ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar